RUTINER

Har varit hos pappa hela helgen, de har varit super mysigt och kul. 
Fredags kolla vi film och bara va, sen lördags så bjöd pappa tjej på jätte god mat hemma gjord pasta och kyckling. 
Och sedan spela jag och pappas tjej barn monopol då vann jag och var skit stolt. Sen när dem gått fick så spela jag och Emmy som var kvar ensamma men man ska nog vara några tycken och inte två när man spelar de. Men vi spela två gånger ensamma och hon vann båda gångerna. Haha, de var mindre kul jag är så jävla dålig förlorare på spel alltså. HAHA, men men, vi hade spelat klart klockan 5 på morgonen. Vilket jag aldrig gör om, sen gå upp vid typ 10 på de, ingen bra kombo speciellt inte när man har barn. Har nog aldrig varit uppe så länge sen jag fick barn. Kände mig typ bakis hela dagen fast jag inte druckigt en droppe alkohol. 
 
Men åkte hem från pappa igår, han körde hem mig så passa han på att hämta han och hans tjejs julklapp. 
 
Sedan kom johan hem, och han skulle i väg igen och handla och jag och Willhelm haka på vi köpte tacos och hade lite söndags mys innan de var dags för jobb idag. Fan vad trött jag är, sitter här och Johan har åkt till jobbet. Funderar på att lägga mig en stund jämte Willhelm för mitt huvud sprängs snart. Men jag passa på att gå upp för att få tillbaka rutinerna, Willhelm har vänt dygnet och även jag. 
 
Ska nog lägga mig en halv timma, sedan väcka Willhelm, idag är de bara städ som gäller här hemma så de är fint när skolan börjar. 
 
Detta lovet har gått sjukt fort, men jag har varit borta mer än vad jag har varit hemma detta lovet, kanske är därför. Men jag har haft de sjukt roligt, de roligaste och härligaste lovet på länge. 
 
 
Detta blev ett litet rörligt inlägg, men de är inte lätt att skriva 7 på morgonen, haha. 
Men men, kommer bättre inlägg under dagen, pussochhej från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0