SJUKA

Nej vakna idag jätte slö, försökte väcka Willhelm men klaga på ont i magen.  Och jag sa till honom att ta en yogert eller nånting så kanske magsmärtorna försvinner. Då sa han då spyr jag, jag tänkte att han skoja för att inte gå till dagis idag. Tänkte inte mer på de, så jag gick till skolan och Johan var hemma med honom.
 
Men en stund i skolan, skriver Johan att Willhelm har fått magsjuka, stackarn. 
Jag åkte hem en stund tidigare idag, kände mig inte heller så bra och jag ville vara hemma med Willhelm och se hur de var med honom. 
 
När jag kommer hem kollar Willhelm och Johan på film, och jag sätter mig också. Och sen bäddar jag ner mig jämte Willhelm och slocknar. Och jag känner mig seg, fryser och ont i huvudet. Tror jag har feber, men inte tagit tempen.
 
Det är många som är sjuka nu. Krya på er alla som är sjuka! 
 
 
 
 
mammas kille som bebis <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0