SKOLA OCH DAGIS IGEN!

Dagen börja väldigt tidigt, både jag och Willhelm tyckte de var jobbigt att gå upp idag. 
Vi har ju blivit vana vid låååånga härlig sovmorgonar. 
 
Men vi kom upp ändå, så de var ju bra de!
Willhelm va ganska taggad för dagis idag, han gick upp och sen var de bara att ta på sig och gå till dagis och bussen till skolan. 
 
Första lektionen var idrott var inte riktigt taggad för de, man har ju latat sig en hel del under lovet. 
Men tog mig igenom dagen, de var inte så farligt endå, inte för anstängade lektioner. Nu sitter jag här och ögonen går kors. 
 
Men de var roligt att träffa alla härliga klasskompisar igen, de är dem man saknat! 
 
Nej nu ska jag gå och lägga mig så man kommer upp imorgon! Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0