sooooov morgon!

Dagen idag har varit kanon bra, jag trivs som bara den på min praktikplats!
Och dagarna bara flyger i väg, men de är nog för att man trivs och har de skoj. 
 
Imorgon är jag och Willhelm lediga, och vi har planerat att städa eller jag. Men Willhelm säger att han ska hjälpa mamma. Och vi ska kolla film, sen på eftermiddagen när Johan kommer hem ska vi till Gislaved jag ska tillbaka och sätta in min spiral. 
 
Sen ska vi nog in på djuraffären med, och köpa en grotta till våra fiskar. 
 
Sen på fredag är de praktik igen, 8-13 och lördag 7-15. 
 
Jag ska försöka lägga in bilder med från mobilen, men de funkar inte? :s vet inte vad de är för fel. 
De kommer fel uppstod, men ska försöka klura ut vad fan de är för något!
 
Haha, senaste tiden har jag börjat tänka på att jag vill ha mer barn. Är sååå sugen på att skaffa ett litet syskon till Willhelm. Men de får vänta, snart tar man ju studenten, och de är så mycket som kommer hända 2014. Så de får vänta till 2015. haha, nej jag vet inte. Men man drömmer ju om de. Men jag ska ha JOBB, KÖRKORT och kanske större lägenhet. Och man kan inte bara skaffa ett syskon sådär, haha. Johan ska ju vilja också! :)
 
Men man får ju drömma. 
 
Nej nu ska jag kolla efterlyst och bleka tänderna. :) 
Ska bleka 2 gånger om dagen i 14 dagar. 
 
kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0