tacos och godis

Ja, sen vi kom hem från skolan har vi tvättat, parat ihop sockar och hunnit handla godis och mat. 
Ska strax börja med tacosen som Willhelm önskat till middag! 
 
Jag: 
" vad vill du äta idag Willhelm"?
 
Wille: 
"TACOS!!!" 
 
Ja då får de bli de då, ;) 
 
Willhelm mycket de var super roligt i min skola, och han är blyg i 2 min sen så är han inte så blyg mera. :)
Och jag tycker de är så roligt att jag hamnat i en klass som är så barn kära, de känns super bra. Dem är jätte snälla mot min grabb. Ni är bäst! 
 
Och han var super duktig på den lektionen jag hade, satt lugnt sen de sista blev han lite trött på sittandet. Men han fick papper och pennor och måla en fin teckning till sin mamma! :) 
 
Willhelm somna så fort vi kom typ till Uddebo, han fick sova i vagnen så tog jag ut hunden när vi kom hem. Sen när vi gick in fick han vakna. 
 
Nej nu får jag börja med maten innan de blir allt försent! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0