Tisdag

Yepp då va det Tisdag igen, de va ju nyss de!? 
Imorgon är de praktik igen, börjar klockan 07:15 till 15:00. 
 
Idag så fick man lite smått panik på morgonen, klockan ringde men jag stängde av. 
Sen väckte Johan mig och sa att klockan va 06:10, jag hoppa upp sängen och packa alla grejer. 
Skulle åka skidor på idrotten, så de va mycket som skulle med!! Men jag hann, vi går alltid till dagis vid 06.40 men vi kom i tid ändå, hann med buss och allt! KANON!
 
Men när jag börjar vi sju så börjar Willhelm dagis vid 06:15 så vi får gå upp tidigare typ kl 05.00. Men så är de i arbetslivet. 
 
Nej nu ska jag snart hoppa in duschen, sedan sova. 
 
Försöker lägga in en bild på när jag blekt tänderna, men de är så tråkigt att bilderna blir på fel håll.. :/
 
aja, skriver mer imorgon. 
 
Puss och kram, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0