SOMMARLOV

Ja nu var det sommarlov, helt galet! 
Känns som det var igår vi började 2:an, men om ca 3 månader så går man i 3:an. Känns väldigt konstigt, men jag är verkligen nervös börjar jobba om en veckan. Det känns så himla konstigt, men det ska bli kul. Känna på det "verkliga" livet i sommar. Eller jag börjar inte jobba om en vecka, ska gå 2 utbildningar och sedan veckan där på ska jag börja jobba på riktigt. 
 
Så har sommarlov i ca 1vecka, men det är skönt att man bara jobbar 2-4pass i veckan sen ledig så håller de på hela sommaren. Så man är lite ledig med min älskade grabb och Johan. 
 
Willhelm blev glad idag, jag och Johan kommer hämtar han på dagis så åkte vi till fyndlagret och köpte en pool till honom, så han kan plaska i sommar. 
 
Vad ska jag mer säga, jo jag är sååååå nöjd med mina betyg. Satt och kolla på dem en bra stund innan och sa till Johan fan är detta verkligen jag. Haha, kan inte förstå hur mycket jag förändrats och verkligen sköter skolan. Men jag kan om jag vill, det har jag lärt mig nu. Men jag har en sån motivation nu, jag har en grabb och en underbar pojkvän/sambo/festman att tänka på dem ger mig styrkan till att kämpa. 
 
SÅ LYCKLIG! 
 
Nej nu ska jag vara social mot Johan och kolla lite film med honom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0