STÄDNING

Dagen har bestått av tvättning, diskning och middag även en hel del soffhäng. Jag är så fruktansvärt trött! Idag blir det att gå och lägga sig väldigt tidigt, jobb imorgon som gäller igen. Jag är lite avis på Johan som skryter om att det är hans sista dag imorgon innan hans semester.
 
Jag ska ringa Josefin strax med, vi har pratat om att sätta ett datum för en lisebergs tur med hennes kille och Johan så ska vi ta en helg och åka dit tillsammans. Det ska bli jätte trevligt och roligt! 
 
 
Just det, jag vakna imorse kollade klockan såg att klockan var 8 jag fick panik, sprang upp ur sängen och skrek NEEEEJ jag har försovit mig. Fan fan fan! Sen kom jag på de, just de det är torsdag och jag är ledig. Vilken jävla tur! Alltså de är det värsta jag vet att försova mig. Och de är de som är lite jobbigt att jobba inom vården, man har inte vanligt 7-16 varje dag. Utan man kan hoppa i dagar och de är olika tider. Men fan vad skönt att jag var ledig idag. 
 
 
Willhelm med munnen full med mat, han älskade maten jag gjorde idag. Han sa mamma jag älskar din mat, den är så god. Ja han åt upp en full tallrik sen hade han så ont i magen efter, för han ätit så mycket. Mammas älskade kladdmonster, de fick bli trögbyte och tvättning på hela ansiktet och händerna efteråt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0