Lov!

Nu är de påsklov och jag ska njuta till fullo. 
Nu är jag och WIllhelm hemma hos pappa/morfar, han kom och hämtade mig efter skolan igår. Hade super skoj i skolan i går vi hade vollybolltunering vi vann 2 av 5 matcher iallafall. Det var härligt!
 
Nu ska jag vara hos pappa över helgen, sen får vi se vad jag och Willhelm hittar på i veckan. På söndag nästa vecka jag jag ut på hajk ska samlas utanför skolan 8.00 på morgonen sen ska vi vara ute i 3 dagar. Är fett nervös och de är så kallt ute också. 
 
Nu har pappa tänt grillen, första grillningen för i år och de snöar samtidigt men vi trotsar snön och njuter av grillat kött. ;) 
 
Jag saknar min älskling hemma lite faktiskt, den lyllosen var på gekås idag, skulle också vilja åka dit. Ska försöka tvinga Fanny min syster yster dit i veckan kanske om hon vill. 
 
nej nu ska willhelm låna datorn och spela lite. 
 
Puss och hej trevlig hej. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0