Dödens död!

Känner mig som dödens död just nu, hur fan ska man hinna allting. Min hjärna är kaos just nu, jag är inte klar med svenskan än. Det är svårare än vad man tror, orkar inte mer. Klarar jag inte detta provet så klarar jag det aldrig, det är tre veckor kvar i skolan nu och jag måste göra ett matte prov i veckan. HUR ska jag HINNA? Detta svenska provet måste jag klara också, blir inte godkänd i svenska annars och måste skicka in en annan grej till min lärare med. Men det ska jag fixa imorgon och sen på fredag har jag en annan redovisning också. FUCK MY LIFE! Men det är rätt bra ändå förutom skolan då! 
 
NEJ JAG KANSKE SKA SLUTA SKRIVA I BLOGGEN NU OCH PLUGGA? SMART IDE KANSKE! Men var tvungen att skriva av mig och tänka på nått annat för en sekund, men jag tog ju bara upp det jobbiga. Kan ni ge mig förslag på vad jag kan skriva om i bloggen, nått annat ni vill veta? Vad vill ni läsa? 
 
 
 
 
Vad tycker ni om min snygga nya design? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0