Elda upp matteboken!

Fan just nu känner jag bara för att ta tändan och tända eld på matteboken. 
Jag känner mig så fucking stressad med matten så de finns fan inte!! Måste klara det, vill inte ha F i matte. Inte när man vet att hade man pluggat matte tidigare och verkligen lagt ner energi på det, så hade det inte varit såhär nu. Men jag är så jävla efterklok! Fattar inte ett jävla skit av ekvationer och algebra eller vad fan det är. AHAHA!  
 
Nej nu får jag fan ta och fixa detta, ska försöka kolla lite youtube klipp på ekvationer och allt annat. Jag har två prov kvar i matte att klara, sen så är det ett stort prov. Men jag tror inte jag kommer hinna det stora provet. Men jag ska ta mej fan klara alla andra prov. 
 
Nu har jag skrivit klart om allt gnäll, hoppas ni får en fortsatt mysig söndag i regnet. Regnet gör det iallafall mysigare att sitta inne och plugga. Hade ju inte haft tiden om de var sol ute ;) hehe. 
 
'
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0