HELGEN ♡

I helgen var jag Willhelm och Fanny i Falkenberg och hade det otroligt härligt med våran pappa och hans tjej och hennes barn. I fredags åkte vi båt och vi åkte ut på havet men det var världens vågor. JAG VAR LIVRÄDD jag satt och gapade och skrek och stackars Willhelm blev ju också rädd, och hans keps ramla i havet hans älskade blixen mqeen keps som han använder varje dag. 
 
Så när vi kom in till land så att det en gubbe där och skrattade åt oss när vi kom, och han frågade pappa om han inte var klok som tog ut oss på havet när det blåste så, han sa att det var tur att vi kom i land ens. Hahaha, fyfan tänk om vi inte hade kommit i land?
 
Jag frågade Willhelm om han skulle åka båt med morfar någon mer gång? Han svarade - Kommer aldrig att hända mamma. 
 
Men vi hade tur iallafall, när vi kom hem till pappa så gjorde han bakpotatis och grillade revben och flintastek och sås även sallad. Han gör så god mat! 
 
Firade pappas tjejs barns kille på hans fördelsedag och även Willhelm som fyllde år den 3:e maj. Han fick massa pengar och en tröja, även en instående present sen förra året, halmstadsäventyrsland. För det blev inte av förra året. Men för pengarna köpte Willhelm sig sin älskade sparkcykel och massa godis. 
 
Igår så firade vi morsdag, fick trisslott och vi gjorde även smörgås tårta. Hade det riktigt mysigt! Åkte även hem igår och då hade älsklingen min städat lägenheten. Kan det bli bättre? :) 
 
Har legat och pressat på pappas altan med, helt underbart. Nu har man fått lite färg. Försöka komma ikapp lilla syrran, men de är inte det lättaste. 
 
Imorgon är sista dagen att göra klart det stora matteprovet! Är så nervös, nu gäller det sista!! Men jag ska klara det. Tänk den 4:e när man får betyget i handen och om det står ett E i matte. FYFAN vad glad man skulle bli. Den känslan vill jag verkligen uppleva, det betyder mer än allt just nu faktiskt. Imorgon är de plugg och klara provet som gäller. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag!! 
GODNATT
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE, I BILDER!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0