Långhelgen

Ja vad har vi gjort under våran ledighet?
I onsdags hade jag synundersökning som måste in för körkortet, härligt att få de gjort. Ett steg närmare starten. Johan och Willhelm åkte till Jönköping och köpte storarums bord. Det har vi velat ha länge men inte tagit tag i det. Men nu är det gjort de med, dem kom hem med ett super fint bord precis ett sånt jag velat ha med. UNDERBART! 
 
I går åkte vi till Jönköping igen, då åkte vi och grillade med Johans morbor med familj. Vi hade det verkligen jätte mysigt och barnen lekte. Johan passade även på att springa in på biltema och köpte grejer till bilen som han fixade idag. Vi har hunnit med allt och lite till förutom plugg, men ska plugga och städa även tvätta imorgon. Det har jag inte ägnat så mycket tid till nu när man varit ledig. Dumt nog, då ska man passa på. 
 
Willhelm och jag har även kollat en hel del hockey, Willhelm älskar det. Han sitter och gapar kom igen då Sverige, Sverige gör mål då. Fan jävla skit Sverige, haha. Han är verkligen helt inne i det, tänk att åka och kolla match med han live någon gång faktiskt. Om han gillar det så mycket, tänk om han blir ett hockey proffs i framtiden. Mammas lille kille! <3 
 
Tänkte lägga ut massa bilder sen faktiskt, har tagit enormt mycket med bilder under denna långhelgen. Så de kommer komma en bildbomb inom kort! 
 
Har ett enormt viktigt prov i svenska på torsdag, måste verkligen klara det. Så ska plugga på det varje kväll nu tills torsdag. Har även redovisning i psykologi på torsdag, har knappt börjat :/ DUM som jag är.. Jag får ta och skärpa mig! Fast det har aldrig gått så bra i skolan som det gör nu och har gått detta året. Så jag är jävligt nöjd! :)
 
Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0