LYCKLIG

Idag är en jävla bra dag, en toppen dag helt enkelt. 
Vi kan börja med att jag vaknade på rätt sida idag, inte så trött som jag brukar vara. 
Gick med Willhelm till dagis, han åkte så klart sin älskade sparkcykel. Min första lektion bestod i att ha idrott, den var helt okej. Vi slapp stressa till svenskan efter idrotten, för vi hade ingen. Så vi pluggade på vårat stora matte prov. OCH JAG KLARADE DET! Jag är så jääävla lycklig för det, trodde jag aldrig. Jag har stressat och stressat med den jävla matten. NU har jag inte ett ända F. GODKÄND ELLER HÖGRE I ALLT. Livet kan inte bli bättre just nu ärligttalat. Bara älskar livet, nu taggar jag 3:an nästa år, de ska bli spännande, men är jävligt nervös för det ändå. 
 
Sen hade vi natur och sedan idrott, men vi gjorde ingenting var typ 5pers på idrotten eller någonting. Jag och Amfora satt och tjata i omklädningsrumet. Det har varit en jävla bra dag, men saknade Daniella och Jenny.
 
Sen kom älsklingen min och hämtade mig efter idrotten och så handlade vi middag och lite annat på Willys innan vi hämtade Willhelm, men hans farmor tog med honom för att kolla dans. Han kommer la hem snart, jag ska hänga tvätt nu och sedan börja med middagen. 
 
HÄRLIG OCH UNDERBAR TISDAG IDAG, BÄSTA TISDAGEN PÅ LÄNGE LÄNGE.
Kändes så bra när vi skulle bort till idrotten innan, jag och Amfora stod vid skåpena och vi frågar varandra vad vi har tills imorgon, men vi har inget mer plugg nu... :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0