Mys fredag!

Härlig fredag har det varit, trodde inte den skulle bli så bra! 
Jag vaknade tänkte skita i att gå till skolan idag, var så jävla trött så de var helt sjukt. Men jag visste att det var viktigt att gå idag både för att jag hade redovisning grupparbete i medicin och att vi skulle prata om katastrofdagen vi har nästa onsdag. Redovisningen gick skit bra, trodde inte det skulle bli så bra! Riktigt bra rollspel gjorde vi, och alla andras i klassen var kanon bra dem med. 
 
Hämtade Willhelm på dagis 13.30 sen tog vi ut hunden, sen satt vi ute en stund och hade det myspys hämtade ut lite kakor och vatten flaska, han sprang runt och lekte och jag fyllde i lite viktiga papper. Sen gick vi upp en stund och satte oss och kolla lite tv, så kom Johan hem och jag gick och vilade en stund för jag hade en sån huvudvärk men de visa sig att hela familjen somnade vaknade av renpanik tänkte vart är Johan och Willhelm men dem sov ikapp i sovan jag hade somnat i sängen, väkte Willhelm och Johan fick sova lite till. Men sen gick han med upp efter ett tag. Vi åkte till affären och handlade lite, sen har vi varit ute sen vi kom hem från Tranemo. Jag gick in för en stund sen, Willhelm gick upp vid 21.00 och satte sig vid tv:n jag gick ut lite till satt och tjata med svärmor ute till nyss. 
 
Nej nu ska jag in i duschen, sen blir det att sova städa imorgon som gäller. Varit otroligt mycket skolarbete i skolan nu inte hunnit ta hand om hemmet, myst med Willhelm innan läggdags varje kväll sen pluggande. Men i helgen ska de bli fint och ska hållas fint med. Tycker jag bara skriver att jag städar, städar. och städar. Men de hålls aldrig rent för att så kommer de massa plugg och lägenheten rasar samman. Men de ska fixas imorgon sen imorgon kväll blir de plugg när WIllhelm somnat så man kan bli klar med det man ligger efter med någongång. 
 
Nej min vi hörs imorgon! Godnatt.
 
 
 
Puss på er från Willhelm :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0