SÖNDAG

I morgon är det tillbaka till verkligheten igen, så idag är det städ och fix innan morgondagen. Sen ikväll är det plugg som gäller, det är så jävla mycket plugg nu så jag spyr. Redovisning i psykologi på torsdag, och matteprov på tisdag och så är det massa annat jag ligger efter med. Men jag ska fixa detta, hoppas verkligen jag gör det! Sen är de inte långt kvar till skolavslutning och sen börjar man jobba också. Men detta ska gå toppen bra hoppas jag! :)
 
Willhelm är och myser med sin farmor, vi åt pannkakor till frukost idag det var gott! 
Kollar lite på unga mödrar nu också samtidigt som jag sitter och bloggar. :)
 
Men nu ska jag fortsätta med städandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0