KNÄCK

Skolan idag var toppen, och jag är riktigt stolt över våra svenska lektion som jag, Sara, Josefin och Daniella höll i idag. Vi har inte haft mycket tid att fixa den, men den blev toppen! 
Sista lektionen åkte jag hem på, har fortfarande ont i ryggen och allmänt nere är jag kände jag mig. Men när jag kom hem gjorde jag och Willhelm spagetti och köttfärssås, han hjälpte mig med hela middagen, sedan gjorde vi knäck, som håller på att svalna nu. 
 
Sitter och väntar på julkalenden, så ska jag greja på våran redovisning som är imon. 
Johan ska även kolla imon om vi kan boka klipp tid till Willhelm på fredag, han börjar bli långhårig mammas älskade pojk. Bli lite snygg ihåret innan julafton :)Skulle med behöva beställa klipp tid men fört Willhelm. Jag vågar inte riktigt klippa mig än. 
 
 
Mammas pojk en månad, gud vad tiden går fort! Känns som i går! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0