STÄDNING

Johan åkte och hämta prinsen själv, så jag är hemma och städar och tvättar. 
Inget roligt att städa alltså, men de är roligt sen när det är städat och man slipper tänka på städning sen. 
Men gud vad jag är stressad med allting, inför jul och skolarbeten som ska göras nu innan jul, och så ska de vara fint hemma med. Skönt att de snart är lov så man slipper tänka så mycket och bara vara hemma och inte göra något speciellt mysa med Willhelm och Johan. 
 
Nej om jag ska ta och fortsätta här lite, så tyst och ensamt är de när ingen är hemma. 
Fan man går nästan och pratar med sig själv, känner mig som 2 människor i en kropp när jag är hemma själv. 
Pratar ni med er själva när ni är ensama? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0