:)

Hann inte blogga igår, Fanny var här. 
Hon hämtade mig från skolan igår, så åkte vi till Johans jobb och hämtade mitt kort åkte och handla. Sedan åkte vi och hämtade prins Willhelm. När vi kom hem börja Fanny diska min disk HAHA. Och lagade mat, hon hade bestämt att göra potatismos, fläsk och löksås. Men vi bråkade lite där om såsen så de blev henne löksås och min brunsås. Haha, DE ÄR VANLIGT MED OSS TVÅ ALLTID SMÅ TJAFS när vi ses. Sedan köpte vi efterrätt glasstårta, mums. Sen kolla vi stalkers de är bara för bra de programmet, men de är helt galet. Men efter de åkte hon hem. Men jag älskar henne så mycket! 
 
Idag när vi kom hem, så åt jag och Willhelm kvälls mat. Han ville kolla barn program och jag vila i sängen. Har sån huvudvärk så de är sjukt. Men börjar försvinna efter lite vilande. Ibland får man tacka barn programmen. För att dem finns. 
 
Imorgon är de fredag igen, de är helt sjukt vad dagarna går fort. Snart är de julafton en månad kvar på lördag. Och då ska jag till pappa och fira mini julafton, skulle egentligen dit imon men de blir lördag istället. Åker till Falkenberg tidigt på lördagmorgon med Fanny. 
 
Nu ska jag se om jag orkar göra min uppgift som ska in imon, är så trött. Men ska försöka! 
 
 
Jag och min prins! <3
 

Kommentarer
Postat av: Daniella

Fina Willhelm och du! :) Och snart kommer ni hit! Puss min underbara vän

Svar: Tack Gumman! Du är fin! Ja de ska bli jätte roligt att komma till er. Puss vännen min <3
jessica

2012-11-22 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0