Göteborg

Sitter i gott i soffan, efter att gått exakt hela dagen idag. Vi åkte ju till Göteborg idag för att gå på mässa idag! Och det var den bästa dagen på länge, haft så otroligt trevligt!! Mässan var extremt stor och det var väldigt intessanta saker att titta på, olika hjälp medel för funktionsnedsatta och så. Det fanns så mycket, det är den största mässan jag varit på. Sedan till lunch så gick vi till thai/kina resturang, jag kan inte skillanden på dem två. :) 
Det var jätte gott, sedan gick jag och Daniella tillbaka till mässan och kollade runt och testa olika hjälpmedel och så, vi fick även nackmassage det var så skönt. Men jävla vad salvan brände i slutet. Jag fick med mig så många lappar och häften hem så hela storarums bordet är fullt, imorgon blir det att läsa och flytta på det. 
 
Jag tänkte lägga in lite bilder från mässan sen, några ska jag få skickade och några har jag på telefonen, men får göra detta i morgon för jag ska gå och lägga mig nu tänkte jag. Fruktansvärt trött och fötterna värker, inte van vid att gå så otroligt mycket och även gått i otroligt dåliga skor. 
 
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0