HITTA PÅ IDAG TRO?

Rastlös till tusen, är jag just nu. Vad ska man hitta på en lördag som denna?
Vad gör ni på helgerna, jag är en väldigt rastlös person. Nästan helg har vi planerat in univeseum iallafall. Leos lekland tänkte jag på innan, men vi har varit där så himla mycket nu det senaste, så vill hitta på nått annat. Men vad är frågan, det finns inte så mycket i Tranemo/Borås att hitta på tycker inte jag. Man kanske ska gå en lång promenad eller nått. Vi får se vad det blir av denna lördan. 
 
Nu sitter jag och spelar candy crush iallafall och kollar Dennis teckat i mellan åt. Willhelm sitter i sitt rum och kollar Jake och piraterna och Johan sitter vid sin dator och kolla nån serie. Haha, vi är väldigt utspridda. 
 
Trevlig lördag på er alla! 
 
 
 
Min älskade grabb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0