SAKNAT

Idag hände en grej som gjorde mig så otroligt glad!!
Jag vaknade kollade facebook, och då hade jag fått en vänförfrågan från en gammal kompis.
Vi har inte träffats på säkert 5-6år, jag har försökt och kolla om hon har facebook innan. Men hon har inte haft de försökt kolla på hitta, tänkt på henne från och till under dessa åren, undrat vad hon gör och sånt. Jag blev så glad. Nu får vi börja träffas igen, och vi pratar om att träffas och hitta på nått. Det var för längesen nu!! 
 
Hon var med första gången jag och Johan träffades, och vi hängde ihop hela den sommaren. Vi hade så kul! Vi var i hennes lilla stuga bara jag och hon och bara söp till det i våran ensamhet, men vi hade så roligt även om det bara var jag och hon där. Hon fick mig alltid på bra humör! 
 
Men idag fick vi kontakt igen, och det är jag så himla glad för. 
Vill bara skriva detta!
 
Saknar dig H! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0