STOLT ÖVER MIG SJÄLV

Jag måste bara säga att jag är otroligt stolt över mig själv!!! Det är fan inte ofta jag säger det. 
Jag klarade svenska provet i torsdags, det var på exakten att jag klara det men det hör inte hit. Jag klarade det iallafall. Det handlade om subjekt och predikat och sånt alltså satsdelar. Klarade även provet jag hade i onsdags man skulle klara 60% av provet jag fick 80%. Så JÄVLA glad. Det går så bra nu. 
 
Har även fått tummen ur, och beställt tid till synundersökning och bokat handledarutbilningen, samt ska jag boka tid till ett nytt legitimation, kom på att jag måste ha det eftersom mitt pass gick ut 8 mars. Sen ska jag skicka lapparna om körkortstillstånd. 
 
Herrgud, livet rullar på som det ska det går bra nu. 
 
+ att jag har sommarjobb i sommar, detta året har inte varit annat än bra! 
Tack alla som finns runt om mig, som stöttar mig och bryr sig! Även tror på mig!!
 
Min lilla son blir 4år nästa fredag, jag kan inte förstå hur fort tiden går. Han föddes nyss ju! Mammas lilla prins, och han önskar sig inga billiga fördelsedagspresenter. Det är cross, ny el bild (blixten mqeen) som man kan sitta I, han har en man sitter på. Och surfplatta (stor telefon). Ja det är inga billiga grejer, han ska även ha en mqeen tårta som han hade förra året, :) Hårda bud från min älskade grabb, vi får se hur det blir. 
 
Ha en trevlig helg! 
Loove, från en glad tjej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0