6 veckor har gått fort!

Sitter just nu och kollar eldsjälsgalan. Ska strax börja röja lite, Josefin kommer hit imorgon vi ska ha myspys här hemma. Johan ska iväg, så jag och Jossan ska sitta och tjöta och dricka lite vin och har de allmänt underbart. 
 
Imorgon så är de sista dagen på praktiken, och de har gått otroligt fort! Hinner knappt säga hej innan man ska säga hejdå. Men de har varit en toppen praktik!
 
Idag har jag fått tummen ur och sökt sommar jobb, hoppas man får de!
Det hade varit så otroligt underbart! Jag ska även köpa mig en cyckel så jag kan ta mig till de om jag skulle få de. Jag är så himla glad! 
 
Imorgon är de fredag igen, helt helt sjukt!
 
Men jag ska få en mysig helg! 
 
Nu ska jag börja röja! :) tjao
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en toppen helg mina underbara flickor! / D.Z

Svar: Vi hade en kanon fredag, hoppas du får en bra helg du med baby! <3
jessica

2013-02-28 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0