Fredag i morgon

Veckorna går så fort som jag alltid skriver. 
Men jag är så otroligt glad, jag ska söka sommar jobb nu. Och så har jag kommit på andra tankar om mitt sundare liv som jag ska börja med. 
 
Jag ska sluta med godis, men de är svårt men jag ska ta tag i detta på riktigt! Jag vet jag har sagt de många gånger. Men nu ska de blir ALLVAR ärligt talat! Jag vill nu, och jag ska! 
 
Jag ska ha EN äta vad jag vill dag i veckan, och så ska jag inte äta godis på veckorna bara lördaga i MÅTTLIG mängd. Kanske en liten chocklad kaka eller nånting, eller nötter gillar jag med och de är bra, pistagenötter och cashewnötter. Och de kan jag äta istället för godis och är inte speciellt onyttigt! :)
 
Och så är jag beroende av energi dicka och de ska jag sluta med nu, jag får dricka te istället! 
 
Nej nu har jag skrivit av mig mina tankar. 
 
Hejdå gamla onyttiga Jessica!!!
 
Hej nya sundare Jessica!
 
 
Mitt gamla smala jag!
 
 
Min lilla son som bebis! <3
 
 
Jag som gravid :)
 
 
min goa grabb nu :) 
 
 
Jag och mina baby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0