LOV!

Ja nu har man lov då, helt underbart. 
Jag blir alltid extremt trött veckan innan lov, men tror de är för man börjar pusta ut. 
Men idag har dagen varit kanon bra, samma sak igår! Jag trivs verkligen toppen bra på min plats.
Och jag tror dem trivs med mig, de känns så, skulle faktiskt vilja jobba på de stället när jag är färdig utbildad.
 
Johan hämtade mig i dag efter praktiken, sedan åkte vi till skolan och hämtade böcker ska skicka in en inlämmning idag som ska vara inne 23.55.. Och jag har inte ens börjat, får börja efter maten. Vi åkte till willy:s också och handla grejer till tacosen vi ska göra sen. Vi har en son som verkligen älskar tacos och de är ju väldigt bra för de gör jag och Johan också. 
 
Nu på lovet har jag MASSOR med grejer jag har planerat att göra här hemma. Hoppas jag bara får tummen ur och gör de också, massa rensning hit och dit. Och massa bus med Willhelm också. 
 
Ska lägga ut fina bilder som jag har på mobilen också, dem kommer efter detta inlägg. 
 
Ja som sagt uppdaterar mer sen, nu får de bli skärpning på min uppdatering och uppdatera oftare. Men är hel slut på dagarna när jag kommer hem. Igår somna jag klockan 19. ahaha, vakna vid 20 och somna om igen. 
 
puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0