Trött, efter jobbig dag!

Idag har de varit en jobbig dag i skolan. Fyfan hade prov och de gick inte så bra, jag får nog göra omprov nästa vecka. Energi och sånt är inte min grej, men nästa gång ska jag ta och klara det. 
 
Sen sista lektionen hade jag redovisning om eldning, ska ut på hajk med idrott2 den 7/4 i 2 dygn. Hoppas de kommer gå bra, hur ska jag klara mig utan min älskade grabb i två dygn. Jag har ju varit ifrån han hela helger innan men ändå. Men han är ju i trygga händer! 
 
Imorgon är de praktik igen, näst sista vecka gud vad tiden går fort. Känns som jag börja praktiken där i går typ. Men de är nog bara för man har praktik 3 dar i veckan och inte en hel vecka. Satt precis och kolla igenom min praktik uppgift. Kom på att jag glömt en bok i skåpet för jag tänkte börja med den. Får ta och hämta boken nästa vecka så jag kan få den gjord. Har 3 praktik uppgifter, tänkte bli klar med någon av dem nästa vecka i tid så man slipper tänka på de mer. 
 
Willhelm somnade som en stock för en timma sen. Han var nöjd med de jag kom hem med till honom innan ett par nya skor och algrens bilar. Han var så söt, jag hade läst på internet att de var bra med algrens bilar när man var magsjuk och så berätta jag det för Johan och Willhelm spettsade öronen och lyssna på vad jag sa. Och så en kväll när jag ska lägga honom så säger han: Mamma jag har ont i magen, jag är nog magsjuk jag behöver bilar godis. HAHAHA, han försöker han. Idag överraska jag honom med det! Mammas grabb. 
 
Nej nu ska jag hoppa in duschen, upp tidigt för praktik. 
 
Uppdaterar mer i morgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0