Måndag igen!

 
Ny vecka nya tag! Idag väckte jag Willhelm han var svår väckt tills jag sa att pappa skulle köra oss till dagis. 
Då blev han så glad och börja skratta och kittla mig. haha, han är så söt!
Sen så har vi sjungit en lite sång. 
 
" snabbt stabilt och jätte jätte bra bredband" den gillar han verkligen. Han dansa som bara den! 
 
Nej nu ska vi snart åka till Gislaved, jag ska på undersökning. :/ hatar verkligen läkare eller att bli undersökt, och speciellt när jag hört massa om han jag ska till. Han verkar ju inte vara den bästa precis. Men de ska nog gå bra, hoppas jag!!
 
Sen när jag kommer hem, blir de massa städ och sedan hämta lillprinsen. 
 
puss ha en rolig måndag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0