Söndag..

Ja vi va ju i pulka backen, riktigt mysigt! 
Sen kom vi hem och bara tog de lugnt, så fråga jag Johan om vi skulle köpa pizza. 
Så jag åkte till Tranemo och beställde pizza, sen när jag kom hem blev inte Willhelm så glad . För jag tänkte att jag och Willhelm skulle dela min kycklingrulle, men nej så han blev sur och typ varit sur sen dess. Men jag tror han är väldigt trött. Ska snart försöka natta honom, morgon är de dagis för han som gäller. 
 
Jag ska till läkan i morgon ju, så jag är ledig hela dagen. 
Ska snart sätta mig och skriva ner grejer på datorn som mina kära kompisar ska ha imorgon. Till vårat skolarbete som vi ska redovisa på Tisdag. 
 
Hur har eran söndag sett ut?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0