MIDSOMMAR

Glad midsommar på er alla!
Dagnen började med jobb från klockan 7.15-13 sen hämtade älsklingen mig och då höll svärmor på med middagen. Så åt vi midsommar mat och umgicks, det var jätte mysigt! Nu sitter jag i soffan med sån fruktansvärd huvudvärk och är sketa trött hade kunna somna när som typ. Men jag ska röja här hemma, började lite innan, men ska fortsätta om jag inte gör det imorgon. 
 
Men dagen har varit bra, jag önskar bara att det åskar och regnar i natt så att denna värme/kvavdheten eller vad fan de heter eller stavas, men ni fattar vad jag menar. För de blir ju så klibbigt och jag får sån huvudvärk av detta! 
 
Nej nu orkar jag inte skriva mer, för det har inte hänt så mycket. Har jobbat nästan hela veckan. Var ledig i måndags jobbat tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Så nu helg sen jobb på måndag och onsdag sen ledig igen. 
 
Puss och kram så länge, ha en fortsatt bra midsommar och ta det lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0