Sorry

Förlåt för dålig uppdatering, de har varit fullt upp hela veckan. 
Det var prov i måndag, inlämningar hit och dit hela veckan. Imorgon ska 2 inlämningar in, ska försöka fixa de imorgon. Vi är barn lediga i helgen, Willhelm är med sin farmor och farfar hos sina kusiner. Saknar honom otroligt mycket. 
 
Igår så var hela klassen med på internationella kvinnodagen i aulan i Tranemo, och vi var där och samla in pengar och saker till våran Afrika resa. Och de var otroligt och höra alla prata och våra lärare pratade så bra. De var en kväll med skratt gråt och värme. Och tack alla som kom, och gav oss pengar till våran resa. Allt som kostade där borta de gick till våran resa.<3 
 
Sen när de var slut så fira vi "after work" haha, attans idag mår jag inte bra. Men igår mådde jag som en prinsessa. De var så trevligt och kul, de ska jag tacka mina vänner för. Josefin, Daniella, Sara, Jenny, Jane och Amfora om inte va med efter men de var kul att vara med dig i aula. Mina otroligt goa kompisar! 
 
Johan hämtade mig från Jossan innan, sen åkte vi hem en stund och sen till Tranemo och åt. När vi kom hem städa och tvätta vi, nu är de fint och mysigt lagom till melodifestvalen. 
 
 
 
 
 
saknar dig min prins <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0