Torsdag

Dagen börjar inte så bra, försyld och jävlig! Men jag kan och får inte vara sjuk nu. 
Jag har en lektion idag och den började halv 3, men visste inte de så åkte till skolan tidigt ändå. Skulle haft vård och omsorgs prov, men de gick åt helvete mådde inte alls bra, fick panik och näsan rann öronen gjorde ont. Men ska göra om de nästa vecka tror jag. 
 
Imorgon fyller min älskade lilla son 4 hela år, kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Han föddes nyss, så vi var nyss i affären och köpte kalas grejer och han fick välja tårta och de ska bli marängtårta imorgon. 
 
Även imon ska jag och Josefin ha en station för 8:orna, vi ska visa hur man gör vindskydd. Det ska bli roligt! Men jag har ont i halsen och mår inte så bra. Men jag sviker inte min älskade vän, och detta avgör mitt betyg, men hade det varit en vanlig fredag så hade jag stannat hemma. För jag mår inte alls bra, verkligen! Men jag kommer klara mig finfint, får ta varma kläder. 
 
Nu ska jag försöka få min pojk att somna, sen ska jag plugga och skicka in en uppgift som handlar om hjälpmedel som vi såg på mässan. 
 
Men ha en fortsatt trevlig torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0