BRA DAG

Idag har de varit en kanon bra dag, roligt att vara tillbaka i skolan. 
Haha, ibland känns de som jag är den ända som tycker om skolan, eller älskar att vara i skolan. 
Men jag tycker de är så roligt att göra nånting, att bara gå hemma är ingen hitt för mig. Jag klättrar på väggarna tillslut. Men jag älskar att vara med min älskade son, inte så jag menar. Men ibland är de skönt att ha rutiner och gå till skolan. haha. 
 
Hade idrott sista lektionen, spelade innebandy har idrott 3 ggr i veckan och de är super roligt. 
Har aldrig gillat skol idrotten, men i år är de en helt annat. Om de går nästa år ska jag kanske välja fotboll som tillläggs val eller vad de heter. 
 
Men de är så bra, jag vill ju gå ner i vikt och sånt och är ändå ganska lat hemma. Då är de jätte bra att ha vanlig idrott och idrott 2. När man inte har tid att åka på träningar och sånt på kvällarna speciellt när man bor i uddebo och de inte går bussar efter kl 19 hem typ. Ja ni fattar vad jag menar!
 
Nu ska jag se om jag kan plugga lite grann. Willhelm är super trött, och håller på att somna. Han har varit arg sen han kom hem. Kanske somnar ikapp med honom, min lilla pluttis. Han ville inte med hem idag inte, men efter tävlade till vagnen så gick de tillslut. 
 
Just de ja, provet gick nog super bra som jag plugga till igår. Imorgon får jag resultatet, men de kände kanon bra. Nått enstaka fel hit och dit. Men de ska nog funka :) 
 
Ha en kanon kväll! 
 
Blev ett litet kladdigt inlägg! :)
 
 
 
Mammas knäppis <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0