FREDAG

Willhelm sover sen kl 18, han var super duper trött. 
Idag har de varit skola och dagis som vanligt, sen efter de hämta jag pluttas från dagis.
Gick hem och gjorde trolldeg och skrev brev till tomten. 
 
Blev en del på hans önskelista. 
1. Bilbarna
2. Tågbarna
3. Litet bord och stol till hans rum. 
4. Motorcykel 
5. Blixten Mqeen påslakan. 
6. Bilar taklampa. 
7. Leksakdatorn. 
 
Sen hann vi inte skriva mer, men listan kunde blivit 100 önskningar, men vi ska fylla på den sa han. 
 
Sedan åkte vi och leverera lite korv, imon kommer en annan som beställt korv. Och på söndag kommer resten. 
Pappas korv får jag ge han nästa gång vi ses. 
 
Imorgon åker vi till Daniella som sagt, och både jag och Willhelm är taggade för detta. Ska bli roligt och spännande. 
 
Nej nu ska jag fortsätta kolla på xfactor. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0