HÄFTIG DAG!

Lite stressiga dagar har jag haft, varit försovningar hit och dit. Men har endå hunnit till buss och allt annat. Men de är jobbigt att stressa.
 
Nu ligger jag jämte min äskade grabb precis kommit hem ungefär, hunnit duscha och nu lagt oss. Han var vaken när jag kom och de var väldigt roligt att träffa honom, inte sett han sen i morse.
 
Efter skolan åkte jag och några klasskompisar direkt till svenljunga vi har haft en övning med brandmän och ambulanser. Och de var väldigt häftigt några i min klass då och ganska många i op10. Vi var markörer (stavning) och räddningtjänsten fick rädda oss vi hade en personbil som hade krockat med en buss. Min skada var nack och ryggsmärtor. Alltså de var så himla häftigt, en sak att minnas för livet att vi i som går gymnasiet får vara med på räddningstjänstens övningar. Det tycker jag är väldigt stort. Jag lärde mig mycket, jag levde mig in så i min roll så att jag tyckte de kändes verkligt! Skulle lossas gråta och bröja gråta på riktigt. Och jag tyckte alla som var med var hur duktiga som helst. 
 
Nu ska jag försöka natta min underbara och saknade son. Johan ligger redan och sover nu. 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

låter riktigt kul! har du inga bilder från övningen? :)
kram

Svar: Jag har inte de än, men läraren har massa bilder. Men om jag får dem någon gång kan jag lägga ut de :)
jessica

2012-11-22 @ 16:24:22
URL: http://nattstad.se/feliciawallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0