LÖRDAG - 23:49

Jag fick sovmorgon idag, Johan och Willhelm gick upp runt kvart i 8, Johan gav Willhelm frukost sedan hör jag Willhelm ropa mamma vi 9. Då gick jag upp och vi ringde Johans mamma som fyller år idag. Sen gick vi ner till henne. Och varit där nästan hela dagen, vi åkte till Tranemo och handlade lite innan också. Och var även på julmarknad i Strömsfors. Det uppskattades av Willhelm han träffade tomten och fick 2 godispåsar. Han blev överlycklig. Sedan åkte vi hem och min svärmor hade kalas, trevlig dag har de varit. Sen kom Emma dit på kvällen med sina två fina barn. Barnen lekte och hade de jätte roligt! 
Gick la hem vid 9, kollat på sommaren med jöran.  Johan har även städat jätte fint här hemma med. Helt underbart att sitta i storarumet nu. Känns skit tomt utan allt stök. Underbar kille har jag! 
 
Nu ska jag gå och lägga mig är super trött. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0