SOMNA

Godkväll på er!

Willhelm har nu somnat, han var lite piggare nu på kvällen än vad han var på dan. 
Han var helt slut på dagen, han har legat på soffan exakt hela dagen. Han har inte orkart nånting stackaren. 
Och jag hade inte heller orkat om jag spydde upp precis allt som hamnade i munnen. Han har ätit på smulor bröd bitar rostat utan någonting på. Drukigt lite vatten och 3 glas nypon soppa och 2 klunkar avslagen cola. 
Det är vad han fått i sig, och några tuggor på en skorpa. 
Nu var de några timmar sedan nånting kom upp. 
 
Nu sitter jag och kolla på SOS sommar och väntar på de nya programmet stalkers, de verkar intressant. 
 
Imorgon skulle jag egentligen till Göteborg med klassen, men jag missar de! :( de är synd, missade de förra året också. Men som jag sa till johan innan, vi får hoppas att jag kommer dit nästa år 3 gången gilt. (hur de nu stavas)?
Men hoppas alla i klassen får de roligt och en bra dag i Göteborg! :)
 
 
min lilla stolle <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0