LOKA

Håller just nu på med att städa lite grann, eller röjer. Jag städade i fredags men de syns knappt idag. Så nu röjer jag upp och tvättar förfullt. Sen när de är klart ska jag ut och gotta mig i solen hade jag tänkt! Underbara väder! 
 
Nu har jag smakat alla loka sorter, och tänkte säga vad jag tyckte! 
Chokladen var nte alls min smak, den var super äcklig tycker jag, första klunken var god sen kunde jag inte dricka så mycket mer. Den passar inte i loka tycker inte jag. 
Pajen den var god, och den gick att dricka. Men inget jag köper direkt.
Jordgubbsglassen muuuuums, den var riktigt god!! Den sitter jag faktiskt med just nu. Tänk en riktigt varm sommar dag och den lokan i handen, mysigt och gott! 
 
 
 
1:an och 2:an :)
 
Uppdaterar senare!
Ha en bra dag så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0