Trött

Vi har inte gjort något speciellt i helgen, varit helt slut och seg i huvudet. Blivit så fruktansvärt trött! Jag förstår inte vad det är med mig. Skulle tvättat klart all tvätt och stor städa och rensa massa skit. Men ingenting har blivit gjort. Jag är helt slut! Vi har legat på soffan och kollat på olika filmer. I fredags hade vi taco mys, de har blivit fredags mat hos oss. Men man tröttnar aldrig på de, det är så gott! 
 
Imorgon är de skola och måndag igen, på tisdag åker vi i vo,op och bf till Göteborg på leva fungera mässan. Det ska bli roligt! Willhelm har lyckats vara sjuk varje gång det har varit en Göteborg dag med skolan. Så nu är de 3:e gången gilt hoppas jag. Peppar peppar.. 
 
Nej jag ska försöka få tummen ur och faktiskt röja lite och ta fram kläder tills imorgon iallafall. 
 
Ha en fortsatt trevlig söndag! 
 
Bjuder på en bild på Willhelm som bebis, vart tar tiden vägen. Han blir fyra år om ca en halv månad. Mammas lilla kille blir för stor nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0