SKOLA OCH DAGIS I DAG!

Idag så var vi pigga nog för dagis och skola. 
Så de va en rolig men trött dag, Willhelm ville somna så fort han kom hem men fick han att vakna och vara uppe. Han kan inte somna på dagen, då kan han va uppe hur länge som helst. 
 
Nu sitter vi och kolla bilar filmen 2 igen, kan alla repliker utan till, sett den filmen över 100 gånger. Att han aldrig tröttnar, haha. 
 
Jag ska försöka plugga lite sen när han somnat, det är en hel del att göra. 
Både Etik,svenska och naturkunskap. 
 
Men jag är så himla glad att de går bra i skolan, de jag fått höra av en del lärare gör en så grymt stolt. 
 
Jag läste aftonbladet idag, vilken katastrof dag de varit i dag. 
En ung 20 årig tjej som jobba som städerska snodde ett tåg och körde in i en familjshus i natt. 
Hur tänkte man där lixom? Jag snor ett tåg, herregud. Och SOS trodde de va ett skämt, och jag förstår dem. 
 
Sen den där krocken med 50 bilar och 50 lastbilar inblandade i masskrock
Tänker på alla som var med där, fruktansvärt. 
 
http://www.aftonbladet.se/
 
Ha en bra kväll. 
 
 
Min fina kille idag efter dagis. <3
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du fick en bra kväll själv fina Jessica som tänker på alla....Tänk när du och Robin tar eran student -14 Vilken härlig dag de kommer att vara Kram <3

Svar: <3 Det kommer bli en underbar, näst bästa dagen i mitt liv tror jag :) kram, älskar er <3
jessica

2013-01-15 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0