Underbara helg

Helgen har bestått av massa roligheter, igår var jag och älsklingen på Liseberg med Josefin och Emil och det var super roligt. Vi var där från de öppna tills de stängde! Jag kan säga att de var den roligaste dagen på väldigt väldigt länge.. Willhelm har sovit hos sin farmor fredag till söndag, han har också haftcde roligt och mysigt.

Idag har jag varit väldigt trött, så vi har inte gjort så mycket. Jag gjorde pasta sallad till middag idag det satt väldigt fint i denna värmen! Wille har badad poolen från och till hela dagen idag.

Snart är de läggdags jobb imorgon som gäller! Fast de är kvälls pass så de är härligt, lite sovmorgon så man är riktigt utvilad efter helgens roligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0