Helg

Nu är det helg igen, tiden springer verkligen i väg. Sitter nu i soffan och väntar på min älskling ska komma hem från sin firmafest, han verkar ha det toppen. :)
 
Idag eller igår kanske man ska säga eftersom klockan har slått över till halv ett nu, iallafall haft en toppen dag i skolan idag, vi började dagens första lektion på fiket vi tog en frukost ihop verkligen jätte mysigt! Sen hade vi hål och då passade jag på att ta foton till mitt nya legitimation sedan hade vi en medicin lektion som bestod i att prata betyg och hade ett kort "rollspel" och de var roligt! 
 
Sedan gick jag till banken efter det och fixade ett legitimation, sedan hämtade vi Willhelm och åkte vidare till borås och shoppade lite, köpte nya skor och ett par shorts även en t-sirt och en långarmad tröja. Blev jätte nöjd. Gina hade utförsäljning det var lite utplockat och jag ville ha lite mer, men får tänka på ekonomin lite.. Pengarna är nästan redan slut, helt sjukt!! Men jämte skopunkten i knalleland där gamla fyndlagret eller vad det hette låg innan, där säljer gina ut grejer för minst 10kr och de högsta kostar 75kr. Skit billigt, var även inne på nelly outleten, men där hittade jag ingenting! 
 
Sen när vi kom hem var vi bjudna på kalas, jätte trevligt!
 
Det har varit fullrulle hela dagen, brukar inte hitta på såhär mycket på en dag, jag och svärmor satt ute och tjatade hur länge som helst innan också. Jag och Willhelm kom hem inne hos oss vid 23 tiden, Willhelm somna som en stock på soffan, han sov i bilen på väg från Borås innan. Och sover han på dagen efter klockan 13-14 så kan han inte somna förens as sent. Sover han inte på dagen så kan han somna vid 19, och sen är de aldrig tråkigt att få lite sovmorgon när han somnar så sent. 
 
Imorgon blir de kanske utgång! :) Härligt! Men vi får se vad ekonomin tilllåter :) Haha, som sagt har gjort åt över 1000kr bara idag :o och det är mycket för mig, men även köpt nödvändiga saker, bara legitimationet gick på 445kr och skona 200kr även på gina gick de åt 125kr; sen handla jag på ica med och där gick de på 200kr någonting och sen Willys där gick de på 100kr, de är småsaker som blir väldigt mycket om man lägger ihop de i en klumpsumma. Nog tjatat om ekonomi, nu ska jag nog gå och duscha sedan gå och lägga mig. 
 
Nu går ögonen verkligen i kors kan jag säga!
Uppdaterar mer imorgon och ska även lägga in bilder, de är så tråkigt med en blogg utan bilder.. 
 
Godnatt på er sålänge, orkar inte läsa igenom ens en gång och se om jag skrivit lite galet någonstans. Det märker väl jag imorgon eller övermorgon :) haha, puss och kram så länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0