Ledig tills på tisdag

Måndagen och tisdagen har bestått av utbildningar, i månadags var de brand/lyft osv utbildning och igår delegering och data utbildning. Det var mycket att få in i huvudet men de gick bra. Har äntligen en cykel nu så cyklade till Tranemo igår, jag började cykla 17 över och var i Tranemo halv så det gick fort. 
 
Idag har jag och Willhelm varit med Josefin, det har varit mysigt först var vi hos henne sen tog hon med sin hund hem till oss. Hennes hund och min hund Tjavo kommer toppen bra överens, de var skönt det. Så jag jag och Josefin har tjatat en del idag. Alltid lika kul att vara med henne.
 
Imorgon ska jag på läkarbesök, hoppas det går bra. Men det tror jag det gör också! Sen på kvällen så är de handledarkurs eller vad det heter för överkörning. Så man tar tag i det också, så man kan få körkort nångång!! 
 
Är ledig tills på tisdag nu som rubriken lyder, det är nice. Sen så ska jag gå brevid i 3 dagar, sen börjar man sommajobba på riktigt! Jag är fortfrande nervös, men de lägger sig snart! Jag är alltid alltid nervös för något jag ska göra. 
 
Uppdaterar mer imorgon kanske om jag orkar efter handledarutbildningen eller vad det nu heter! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0