du är min ★

Ja vad gör man, kollade nyss ett roligt program på 4:an kommer inte ihåg vad det hette. 
Men jag satt och skrattade en hel del. Saknar min älskade sambo, han är och lanar med några jobbar kompisar. Han kommer imon eller på söndag, hoppas imon (a) haha. 
 
Fick postat breven, men det blev ingen cykeltur. När jag tagit på Willhelm och mig själv, så går vi ut och det spööööregnade. Så det var bara gå upp igen, då satte vi på en film. Men åkte och handla sen, så det blev att posta breven utanför Willy:s. 
 
Willhelm har fortfrande inte somnat, men ska försöka få han att sova nu. På tisdag börjar dagis för han igen, så han får absolut inte vända på dygnet min unge herre. Igår gick han också och la sig sent. Han var vaken med sin pappa, så han var vaken när jag kom hem från handledarutbildningen. 
 
Men nu ser jag att han håller på att somna jämte mig. 
Jag satt och kolla igenom gamla bilder innan på min älskade grabb! Gud han växer så himla fort, känns som de var igår min pluttas var bebis! 
 
Nej nu ska jag sluta skriva här, och kolla om det går någon bra film. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Du är min  ★
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0