GEKÅS

I förrgår började jag och älskling rensa i våra gaderober, det var ta med fan det värsta jag gjort på länge. Men nu är det så jävla skönt! Har kastat allt för smått och och allt söndrigt och för stort. Väldigt skönt! Hittat massa kläder som varit borta hur länge som helst! Helt underbart. Det var inte lite kläder vi kasta, Johan kasta mest han hade extremt mycket. 
 
Idag fixa vid det sista med rensandet, sedan åkte vi till gekås och handlade kläder och presenter till Willhelm.Jag handlade en ny väska och ett par byxor, men jag glömde köpa fondation till mig själv fan. Skulle köpt en ny för min är typ slut. Men får köpa det snarast. Hela studiebidraget gick på Gekås. 
 
På fredag fyller min älskade grabb 4 år, jag kan inte förstå hur fort tiden går. Mammas älskling, det känns som det var igår han föddes. 
 
Nu ska jag plugga vård och omsorg, prov imorgon. Attans, alltid sista minuten! 
 
Skönt det är bara två dagar kvar i skolan sen helg igen, sen går man bara 3 dagar i skolan sen är det studiedagar sedan helg. Underbart! Låt maj gå fort så det kan bli sommarlov sen. Men ska jobba i sommar, men vet inte mitt schema än. Men det ska bli roligt att tjäna egna pengar! :) 
 
Ha en fortsatt trevlig onsdag, puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0