Lördag

Vi åkte upp till Hestra för att hämta Willhelm, så när vi kom dit skulle dem åka till isbergs lekplats. Så vi åkte med och var där och lekte, har aldrig varit där men det var en jätte stor rolig lekpats. Vi var där i någon timma, barnen lekte och vi med. Sen skulle vi åka tillbaka till Hestra och ta med våran plutt hem, men det ville han icke så vi lät han vara där en natt till. Så jag och Johan kom dit utan barn, och vi åkte hem utan ett också. 
 
Nu är jag hemma, ska strax laga sen middag (om jag orkar) så jävla trött. Inte ätit frukost ens idag, och jag är inte ens hungrig. så jävla skumt. ;O Nej om jag ska ta och sätta mig och göra in försenade inlämning också. Måste öva på vård och omsorgs provet också. För de blev ju inget förra veckan. 
 
Jag hoppas så att min älskade vän gick vidare, tänkt på henne hela dagen idag. Skulle så gärna viljat vara med henne. Jag hade ju kunnat det men visste inte hur helgen skulle bli. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0