ONSDAG

Kolla in vad fin min blogg är nu, tack så hemskt mycket Nathalie Stolpe!
Hon kan verkligen det där med att fixa bloggar. 
 

Ja vad gör jag nu sitter och ska försöka plugga, har två prov i morgon och det är matte och svenska. Dem jobbigaste ämnerna just nu. För jag vill verkligen bli godkänd i dem, och jag har varit väldigt dålig på att plugga just dem ämnerna. Jobbigt att komma på det när det är tre veckor kvar i skolan, nu får jag verkligen ligga i som en idiot. Känner att det är lite för mycket nu, och de har gått så fort börja ju tvåan nyss vad hände?
 
Nej om jag ska sluta blogga och plugga istället. 
Just det är såååå glad, idag kom schemat på posten fick en hel del tider så i sommar tjänar jag äntligen pengar. Mitt första sommar jobb, de ska bli så spännande! 
 
Nej vi hörs senare om jag hinner skriva då. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0